🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوبیتی/ابوالقاسم کریمی/90

(ثبت: 267508) بهمن 14, 1402 

 

از آن جنگل فقط اَلوار مانده
همه رفتند و تنها خار مانده
از آن دریاچه زیبا و شاداب
فقط یک برکه بیمار مانده
_
ابوالقاسم کریمی
6/فروردین/1402

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 14, 1402

    از آن جنگل فقط اَلوار مانده
    همه رفتند و تنها خار مانده
    از آن دریاچه زیبا و شاداب
    فقط یک برکه بیمار مانده
    _
    ابوالقاسم کریمی

    سلام‌و‌درود‌

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا