🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعرکوتاه

(ثبت: 264688) مهر 24, 1402 
شعرکوتاه

_

چشمان تو

چشمه‌ای از عشق

من در آن غرق

_

هنگامی که

لبخندت را می بینم

دنیا ، زیباتر می‌شود

_

خنده‌ات

مثل آهنگ شاد

لبخند بر لبم می‌آورد

_

دستت در دست من

گرمایی می بخشد

که هرگز سرد نمی شود

_

عشق ما

گلی زیباست

که هرگز ، نمی میرد

_

آغوش تو

زیباترین

مکان دنیاست

_

لبخندت

مانند یک موج

مرا می برد

به آغوشت

_

زمان،می ایستد

وقتی

می بوسمت

_

مانند یک شهاب سنگ

عشقت

در قلبم،فرود آمد

_

نگاهت

مانند یک ستاره می درخشد

در قلبم

_

عشقت

مانند معجزه

مرا تغییر داد

_

هر وقت

مرا نگاه میکنی

قلبم،لبخند می زند

_

ابوالقاسم کریمی

ورامین

11-12/اسفند/1399

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودها جناب کریمی.سروده ای پر احساس قلم زده اید.
    دلتان گرم و نبض قلمتان سبز.
    🌼💛💛💛🌼

  2. فاضله هاشمی

    مهر 24, 1402

    درود احساس لطیفتان ستودنی است
    معنی شعر را توضیح ندهید بهتره

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا