🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمانم می رود

(ثبت: 1144) فروردین 16, 1395 
آسمانم می رود

مانده بغضی در گلویم تا خزانم می رود

از همان تاریخ دلتنگی زمانم می رود

 

هر که چون من از تمام پیکرش ای کاش ساز

خوانده در اعماق چشمم روح و جانم می رود

 

شهریار از عاشقی در طالع غمگین من

حکم در دستم ولی میل نهانم می رود

 

دل شد آن مجنون که لیلی کاسه هایش را شکست

داغ لعلی دارم و روی روانم می رود

 

هر زمان آمد قراری در دلم ساکن شود

من به چشم خویش دیدم آسمانم می رود

 

بچّگیام

17 فروردین 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :