🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آشوب

(ثبت: 218740) آذر 12, 1398 

حاصل عمرم درون شعر هایم رنگ شد
یک به یک از هم کم با تو پر از آهنگ شد

تا زمان عشق تو را بر روی این قلبم کشید
جمع شد اما نبودت در دلم یک سنگ شد

انتهای عشق را خواهی اگر مشقی کنی
درس استادت فقط در گوش تو آونگ شد

می نوزام تار خود را سوز آن در دل نشست
لحظه ای حرفی بگو عشقت برایم چنگ شد

نرگس چشمان تو آشوب این دلداده است
عشق من آشوب من این دل برایت تنگ شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر بانو امامی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا