🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احساس

(ثبت: 218741) آذر 13, 1398 
احساس

تو با احساس می جنگی و من از خود چه بیزارم
نگاهم را نمی خواهی که شاید دست بردارم

دلیل گریه های من دلم تنگ نگاه توست
هنوزم شعر می گویم تو را در دل نگه دارم

قسم بر خنده ای که تو نشان کردی بر احساسم
هنوزم عاشقت هستم هنوزم دوستت دارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 13, 1398

    ترانه ای زیبا را خواندم ، عاشقانه و خوش آهنگ…
    بسیار زیبا بود و درود بر شما

    • معصومه امامی

      آذر 17, 1398

      سپاسگزارم شاعر گرامی. پاینده باشید🙏🙏

  2. مينا امينی

    آذر 13, 1398

    درود بانو امامی
    ممنونم از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر جانم💐🙏

    • معصومه امامی

      آذر 17, 1398

      درود تان را سپاسمندم بانوی زرین قلم . ممنون از مهرنگاهتون 🙏🌷🌷

  3. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    بانو معصومه امامی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا