🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی معصومه امامی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار معصومه امامی

کلبه ی احزان

معصومه امامی 24 آبان 1399

 

من ماندم و یک عمر عشق بی وصالت

خوانش: 269

سپاس: 7

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 3

دلتنگی

معصومه امامی 09 فروردین 1399

 

دوست دارم شهر قلبم را کنم از آن تو

خوانش: 358

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

احساس

معصومه امامی 13 آذر 1398

تو با احساس می جنگی و من از خود چه بیزارم

نگاهم را نمی خواهی که شاید دست بردارم

خوانش: 449

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

آشوب

معصومه امامی 12 آذر 1398

حاصل عمرم درون شعر هایم رنگ شد

یک به یک از هم کم با تو پر از آهنگ شد

خوانش: 219

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

غربت

معصومه امامی 17 آبان 1398

بی تو در غربت این ثانیه ها می میرم

از خودم از تو و از زندگی خود سیرم

رباعی

خوانش: 193

سپاس: 3

تعداد نظر: 5