🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب سربلند

(ثبت: 210901) خرداد 29, 1398 

ما داده ایم آب رخ خود به آفتاب
او سر بلند باد ، اگر ما شکسته ایم

۲۸ خرداد ۱۳۹۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 29, 1398

    سلام و درود بی پایان بر استاد ارجمند

    نهایت ایثار و از خودگذشتگی ….

    زنده باشید به مهر چون مهری تابناک ….

    🌷🌹❤️🌷🌹

    تقدیمی :

    1🌷

    نور گیرد آفتابی از جمال
    از جمال آن فردِ ایمان حد کمال

    چون جهان اکبر بباشد آدمی
    چون چرا لا حکمتی را لا سؤال

    2🌷

    آفتاب ای آفتاب ای آفتاب
    چهره بیرون کن کمی بر ما بتاب

    ما خمارآلودگان را ده نجات
    تا رها خود را ز مستی با شراب

    ولی اله بایبوردی

    29 / 03 / 1398

    🌷🌸🌷🌿🌈

    • طارق خراسانی

      خرداد 29, 1398

      سلام و درود بر امیر شعر پاک
      شاعر توانا حضرت استاد بایبوردی

      سپاس از حضور پر مهر و موثر آن بزرگمهر

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. مریم محبوب

    تیر 2, 1398

    درود بیکران بر شما استاد عالیقدر 🌷

    این بارش های احساس معمولی نیست

    شاید دریای دلی را به آفتاب داده اند

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. علی رفیعی

    تیر 2, 1398

    سلام و عرض ارادت استادگرامیم
    دستمریزاد.. پاینده و پیروز باشید
    در پناه خدا🌷🌷🌷🌷

    • طارق خراسانی

      تیر 3, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا