🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار طارق خراسانی

 

گویم‌ سخنی و بر هدایت باشد

رباعی

خوانش: 59

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

طارق خراسانی

سبز باش

طارق خراسانی 01 اردیبهشت 1403

سالیان سال آدم جان که خوابت کرده اند

قوم ‌نا اهل خراباتی ، خرابت کرده اند

مسمط

خوانش: 146

سپاس: 8

تعداد نظر: 18

 

درد هایم را فقط یک ناله نامیدی چرا؟

مسمط

خوانش: 79

سپاس: 7

تعداد نظر: 19

رها کردم دل و جان را ، به شوقِ مهرِ عاقل ها


نشد از جمع عاقل ها مرا جز درد حاصل ها


مسمط

خوانش: 107

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 2

1

آویخته چشمم را، بر دَر که تو بگشایی

خوانش: 69

سپاس: 5

تعداد نظر: 21

دارند نه انسان که مگس می سازند

غزل

خوانش: 61

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

طارق خراسانی

قوم‌ هنر

طارق خراسانی 21 فروردین 1403

قوم هنر ز تلخى ايام، بگذرند

رندان به عشق‌ِ بوسه به هرجام بگذرند

مسمط

خوانش: 51

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

 

از آبِ چشم تو غزلم آبرو گرفت

غزل

خوانش: 56

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

دوباره پنجره ای ایستگاه باران است

غزل

خوانش: 67

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

طارق خراسانی

یا علی

طارق خراسانی 11 فروردین 1403

 

حلقه ی زلفت بود سر حلقه ی مستان، علی

غزل

خوانش: 74

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

 

غزل

خوانش: 52

سپاس: 6

تعداد نظر: 15

 

در باغِ خیالِ تو، یکی چله نشینم

غزل

خوانش: 42

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

 

وقتی خدا برای تو شعری سروده بود

غزل

خوانش: 63

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

.

ای راهِ تو راهِ سربداران

خوانش: 53

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

غزل

خوانش: 48

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

طارق خراسانی

سی غزل

طارق خراسانی 04 فروردین 1403

سی غزل _ دفتر اول

1

غزل

خوانش: 122

سپاس: 5

قصد کردم قصیدة المقصود

آمدم بر سرش چو سایه فرود

خوانش: 65

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

 

هر دو جهان را گُهرَم عاق کن

مسمط

خوانش: 128

سپاس: 7

تعداد نظر: 24

 

گلباره دلم نگار عشق است!

قطعه

خوانش: 233

سپاس: 18

تعداد نظر: 45

 

ششمین سال پیدایش قالب سروش مبارک‌ باد

سروش

خوانش: 186

سپاس: 8

تعداد نظر: 22