🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آمدم باز

(ثبت: 242974) آذر 9, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 10

آمدم باز، روسیاهِ گناه

بر درِ بارگاه تان به پناه

شب ام ای ماهِ جان پناه! نگاه!

“یا ولیَّ الله!”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و احسنت🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا