🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آمدنت

(ثبت: 256645) اسفند 6, 1401 

 

آمدنت
.درخت را وسوسه شکوفه دادن می کند
فصل را وسوسه عوض شدن
و بهار را راهیِ دیار من
آمدنت هوا را نو می کند.

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 6, 1401

    سلام

    بسیار زیبا و عالی ست.
    این یکی از زیباترین شعرهای شماست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 6, 1401

    درود و سلام استاد
    سپاس از شما بزرگوار🙏🌺🌸

  3. ماه بانوی سرزمینم
    سلام و درود
    بسیار زیبا بود و لذت بردم .
    سپاس

  4. فروغ گودرزی

    اسفند 6, 1401

    سلام و درور بر شما بزرگوار
    ممنون که مرا خواندید
    در پناه حق شاد باشید و سلامت🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا