🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوار شب

(ثبت: 235365) دی 22, 1399 
آوار شب

 

یارى ام كن كه از آوار شب خود برهم
لحظه اى در شب مهتاب تو پا بگذارم
پشت اين وحشت بيدارى بيايم نزديك
روى شفاف ترين خواب تو پا بگذارم
.
كوچه ها ديگر از آن روز كه رفتى خالى ست
غربتى ريخته در پاى همه پنجره ها
شكل بغضى ست كه از ماتمى انباشته است
طرح آواز تو در رهگذر حنجره ها
.
خورده با هر غزل سبز نگاهت پيوند
فصل سبزى كه در انديشه ى باغم جارى ست
از حضور تن سرشار تو مانده ست هنوز
عطر ياسى كه در احساس اتاقم جارى ست
.
يارى ام كن كه از آوار شب خود برهم
و به ايوان نگاه تو درى بگشايم
پشت اين ساكت بى روزنه مى ميرم ، آى
دستهاى غزلت كو ؟ كه پرى بگشايم …

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 22, 1399

    🌹💐🌹💐🌹💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا