🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوازه ی درد

(ثبت: 5226) دی 2, 1396 

پر از آوازه ی دردم منم بیداد پنهانی

تمامم گشته یک آوار،در این فریاد پنهانی

نشستم گوشه ی خانه،دو زانو در قدمگاهت

تو در کوچت خوش و خرم،منم غمزاد پنهانی

به تعداد تهجدها دلم تنگ نگاه توست

کجا رفت آن همه رویا،در آن دلشاد پنهانی

چه غوغاییست در قلبم چو نامت به میان آمد

شب و روزم خلاصه بود،در این رویداد پنهانی

سرای قلب من جز تو ندارد ساکنی در خود

چه زیبا خوانده نام تو،پَسِ یک داد پنهانی

دلم خواهان باران است در این احوال طوفانی

چه دانی حال من چون است در این رخداد پنهانی

من اینجا زنده ای بی جان تو در حال خوشی دائم

ز بنیاد است عشق من،پر از ایراد پنهانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا