🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنی آدم

(ثبت: 217520) آبان 15, 1398 

“بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند”

به حالی که شادند و در ماتمند
به هم در نهان ها شناساترند

سزاوار تحکیم و عدل و فَرَند
که هر کس که باشد نه از هم سَرَند!

تمامش خطا گشته، نیکی رواست
چنان است اگر شاهدی برترند

غنی یا فقیر خاصه ی زندگی ست!
که در گورشان با کفن آورند…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 15, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌿

  2. مینا یارعلی زاده

    آبان 15, 1398

    درود بانوی عزیز
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید🌷🌷🌷

  3. رسول رشیدی راد

    آبان 16, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. گل آفتابکردان

    بهمن 30, 1399

    بسیار زیباست. تو کی بزرگ شدی عزیزم که ما متوجه نشدیم. ای کاش می تونستی جواب نظرم رو بدی عزیزم.

  5. Fatemeh

    اسفند 25, 1399

    روحت شاد🖤🖤🖤خیلی زود رفتی از پیشمون😞

  6. roz

    بهمن 2, 1400

    مراقب خودت باش زیباترین فرشته💜روحت شاد

  7. roz

    بهمن 2, 1400

    مراقب خودت باش زیباترین فرشته:)🖤روحت شاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا