🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده ی تلخ

(ثبت: 216094) مهر 20, 1398 

خنده ام تلخ ترین،حالت ویران شدن است
حجم جان تا به تنم،رو به بیابان شدن است

ماه در هاله ی تاریک،فرو رفته به سوگ_
در غم برکه ای خاموش،در اذعان شدن است

آه در گوش فلک می کشد این شام حزین..
ابر می تِرکَدُ مرگش،نمِ باران شدن است

جان دلخسته ی من همچو کویر دل ماه_
پشت بشاشی سردم،غمِ پنهان شدن است

قلب پاییز پر است از غم گیتی،چونان
مهرش از این همه اندوه به آبان شدن است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 20, 1398

    درود بر شما
    بانو خرم بخش ارجمند
    خوش سروده ای

    وقتی از کوچه گذر کرد به من گفت بیا
    که از پس این غم تو در صف درمان شدن است
    …🌿🌺🍃

    • معصومه خرم بخش

      مهر 20, 1398

      درودتان جناب معصومی شاهنده
      مهرتان سپاس
      ماندگار گلستان ادب و فرزانگیتان🌹🌹

  2. درود برشما🌿🌹🌹🌹🍃

  3. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🍃🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا