🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی معصومه خرم بخش
تاریخ تولد: 1375/03/07
جنسیت: زن
شهر: نورآباد لرستان
بیوگرافی:

من آن گلبرگ مغرورم،که میمیرم ز بی آبی
ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم....

آخرین اشعار معصومه خرم بخش

نقش تماشایی

معصومه خرم بخش 04 آبان 1399

 

در رنگ تداعی شد، این فصل اهورایی

خوانش: 524

سپاس: 3

تعداد نظر: 19

بنی آدم

معصومه خرم بخش 15 آبان 1398

“بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند”

خوانش: 692

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

خنده ی تلخ

معصومه خرم بخش 20 مهر 1398

خنده ام تلخ ترین،حالت ویران شدن است

حجم جان تا به تنم،رو به بیابان شدن است

خوانش: 384

سپاس: 2

تعداد نظر: 9

نقد استاد

معصومه خرم بخش 19 خرداد 1398

“مثل آن مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت

حال من بد بود،اما هیچکس باور نداشت”

خوانش: 506

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 1

آه شب

معصومه خرم بخش 02 خرداد 1398

آه شب از دردی بزرگ،چون گرد بادی می وزد

آثار بغض ساکتش،بر صورتم نم می زند

مثنوی

خوانش: 447

سپاس: 3

تعداد نظر: 4