🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار معصومه خرم بخش

 

در رنگ تداعی شد، این فصل اهورایی

خوانش: 527

سپاس: 3

تعداد نظر: 19

“بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند”

خوانش: 697

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

خنده ام تلخ ترین،حالت ویران شدن است

حجم جان تا به تنم،رو به بیابان شدن است

خوانش: 386

سپاس: 2

تعداد نظر: 9

“مثل آن مرداب غمگینی که نیلوفر نداشت

حال من بد بود،اما هیچکس باور نداشت”

خوانش: 508

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

تعداد نقد: 1

آه شب از دردی بزرگ،چون گرد بادی می وزد

آثار بغض ساکتش،بر صورتم نم می زند

مثنوی

خوانش: 451

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

وقتی که شب در بطن روز،غالب شد و پیشی گرفت

وقتی که گرگی خسته را،سگ در تن میشی گرفت

مثنوی

خوانش: 289

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

بی تو دلتنگ ترین باور آوار منم من

خشت ویران شده بر شانه ی دیوار منم من

خوانش: 163

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

با من بخوان و هم صدا،بر آسِمان ما نگر

دنبال رازی در فلک،با دیده ی بینا نگر

خوانش: 125

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

دردانه ی دل ما،از دام ما در آمد

آغاز کار این عشق،از بدو آن سر آمد

خوانش: 215

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

اینجا میان باورم،حالات من تفکیک نیست

از هر چه می ترسد دلم،جز آن به من نزدیک نیست

خوانش: 239

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

آن قدر دلم دل نگران است که دیوار

از ترس همین حادثه جان داد به آوار

خوانش: 392

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

قصه ی دایه ی احساس شنیدن دارد

دل عاشق شده از جا،جهیدن دارد

خوانش: 321

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

حال اکنون از هوای آتیه تفکیک ست

صبح روشن مستقل از یک شب تاریک ست

خوانش: 138

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

شادم از نور نگاهت،شور آن پیشکشی

بشوم محو کلامت،لفظ “جان” پیشکشی

خوانش: 166

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

عاشقی بر تو مبارک دل عاشق زادم

مقدمش نیک و پسندیده بُوَد در یادم

خوانش: 421

سپاس: 1

خزان در دل شده فانی و چشم شوق بارانی

شده مژده رسان کآمد،بهار دل به مهمانی

خوانش: 312

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

عاشقی حس عجیبی ست؟!عجیبش با من

درد جان سوز و مدیدی ست؟!طبیبش با من

خوانش: 422

سپاس: 0

کوچه ی دل پر شد از بوی دل انگیز بهار

روز میلادم رسیده؛با شکوه و با وقار

خوانش: 341

سپاس: 0

تعداد نظر: 8

آهِ خُوَش ئَر دِل،پِرتالی دولَه

هَر ری بِچو دی،ئِه ریوار چولَه

مثنوی

خوانش: 175

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

خُصَه هواردِن تو جامالِم رِمونی

یَکَه داری بیمو،وَلگِم رِزونی

خوانش: 158

سپاس: 1

تعداد نظر: 2