🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابراز ندارد

(ثبت: 1572) خرداد 6, 1395 
ابراز ندارد

قصدی به پریدن لب این بام به هر ساز ندارد

آن باز به این مرتبه از عشق نه، افراز ندارد

 

آغوش نگاهش به جهانم گل پیوند نبیند

وقتی که زمین سمتِ دلم روزنه ای باز ندارد

 

در دامن گسترده ی پر پیچ و خم روز و شبِ شهر

تقویمِ وفا در تب طوفان زده آغاز ندارد

 

در غربت این خاک، هوایی که تنم داغ نموده است

سرد است تمایل به پریشان شدن ابراز ندارد

 

این قطعه ی درمانده که در هم شکند تارِ شبِ عشق

دردا که رهایش به سیاهیِ غم آواز ندارد

 

بچّگیام

5 خرداد 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):