🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احترامِ خاک

(ثبت: 270540) تیر 2, 1403 
احترامِ خاک

 

اگر پرنده های کوچک
نمک خوردند
و
پریدند
تو
آن درختی باش
که به احترامِ خاک
ایستاده می میرد….

 

شعر و طرح سحرفهامی آهو

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 2, 1403

    سلام
    پرندگان کوچک
    نمک‌خوردند
    و حرمت سفره و صاحب سفره را ندانستند و‌رفتند
    اما تو‌
    آن درختی باش
    که به احترام خاک‌
    ایستاده می میرند
    خاک سفره ی گسترده سرزمین یا همان وطن است
    ای کاش این شعر را همه میتوانستند بخوانند
    معرفت در گرانی ست به هر کس ندهند
    عالی ست 🌹

    • سحر فهامی

      تیر 2, 1403

      درود استاد گرامی بسیار سپاسگزارم از حضور ارزشمندتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌺🌺🌺💫💫💫💫💫💫💫💫🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🌼🌼🌼🌼🌼🌼💐💐💐💐💐

  2. درود بر شما
    درجه یک واقعا
    دستمریزاد
    سبز و مانا باشید
    👏👏👏👍👍👍

    • سحر فهامی

      تیر 2, 1403

      درود بسیار و سپاس بیکران یک دنیا ممنونم 🌹🌹🌹🌹🌹👋👋👋👋🙏🙏🙏🙏🙏

  3. درود بسیار زیبا ست

    • سحر فهامی

      تیر 6, 1403

      درود بر شما بسیار سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا