🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احترام زر…

(ثبت: 210240) خرداد 5, 1398 
احترام زر…

« به نام خدا »

به دستِ دیوِ طَمَع بَختِ ما نِگون تر شد ؛
وَلَع قَوی شد و انسانیت زَبون تر شد !
چنان به بادِ فَنا اَرج و قُربِ اِنسان رفت ؛
« که اِحترامِ زَر از آدمی فُزون تر شد ! ».

« مهران اسدپور »

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):