🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احساس من

(ثبت: 254618) دی 19, 1401 

 

دو تا شب؛ محو تو دنیای ماهو
یه روزِ روشن اما بی قرینه
شبیه ماه میشی وقتی خوابی
تا وقتی که چشات من رو میبینه

زمانی که بیداری؛ خسته میشم
تا وقتی که تو هستی گیج خوابم
فقط زل میزنم اونقدر اینجا
که گم میشی تو رویای سرابم

واست بیدار موندن هم قشنگه
تا وقتی توی رویامون میخوابیم
چشاتو که میبندی؛ خواب میرم
تا وقتی توی متن این کتابیم

کتاب داستان ما همینجاست
توی برگ و ورق با خط خطی ها
همه ننوشته ها رو میشمارم
تا رویا گم میشه توی کتابا

نوازش میکنم خودکارو خطو
تموم آرزوها شکل خوابه
تو رویایی ترین تعبیر متنی
از اینجا خاطره حالش خرابه

ازم گاهی نوشتن خسته میشه
تا وقتی مینویسم از تو با ما
بیدارم یا که تو خوابی میبینم
تو رو میخوابونم تو متن اینجا

زمانم با تو گم میشه رو ساعت
تو مرگ حسرت توی چشامی
هواتو داره حال توی شعرام
تو احساس منی حال و هوامی

 

(نازگل)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 19, 1401

    زیباااااست

    از اشعار قشنگتان لذت بردم

    درود بر شما بانو عاشری گرامی

    زنده باشید

    💐🍃🙏🙏👏👏👏🌹

  2. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا