🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستاره دار

(ثبت: 263194) شهریور 1, 1402 

 

با تو انگاری رو ابرام
توکه ماهِ رو زمینی
تو یه روزِ سردو سنگین
تویی که به دل میشینی

وقتی هستی توی شعرا
آسمون پر از سکوته
انگاری که شبنم ازعمد
روی هریه تار موته

روزو توی صورتت با
خم لبخندت میسازم
شبا از ما دوره خورشید
چون به تودلو میبازم

خوابِ خورشیدو دوباره
توی چشم تومیبینم
قلب ِمن سیاهه وقتی
بدون نگات میشینم

توی این شبای برفی
واسه تو ستاره میشم
واسه هرنگاه تومن
نفس دوباره میشم

تو که میری توی فکرم
میشه قلبم پرستاره
با تو آسمون قلبم
همیشه ستاره داره

 

(نازگل )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امید کیانی

    شهریور 1, 1402

    درود بی‌کران

  2. مهرداد مانا

    شهریور 1, 1402

    توی این شبای برفی
    واسه تو ستاره میشم
    واسه هرنگاه تومن
    نفس دوباره میشم

    سلام . این بند را موفق تر از بقیه ی بندها می دانم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا