🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همپای یک پیاده

(ثبت: 258342) فروردین 23, 1402 

 

شروعم و پایان این خط تویی
تو رو واسه جونم قلم میزنم
واسه این شروع دوباره حالا
دارم با خدا باز قدم میزنم

واسه راه رفتن توی جاده ها
ما میگیم که انگیزه ی تازه نیست
اما مطمئنم که همپا داریم
چه حیفه کتونیم اندازه نیست

سرراه؛ گم میشم و رد میشیم
تو بیراهه ی بی کسیها و راز
با پای پیاده ادامه میدیم
خدا کفشهاشو به ما میده باز

از این خط خطی ها نمیشه که دید
اما میدونم داریم همدیگرو
خداحرفهامونو ثبتش کنه
میگیم؛ حداقل تو از اینجا نرو

توی حس تنهایی مبهمی
پاهامونو از راه گم میکنیم
ولی عیب نداره؛ دیگه وقتشه
ولی واسه بار صدم میکنیم

خدا میره راهو جلوتر؛ بازم
دلم انگاری اونو بیشتر میخواد
یه دل میگه وایسا یه دل میگه نه
اماما به اون میکنیم اعتماد

پاهامون از جا میفتن یهو
خدا میکنه ما رو از دور صدا
میگه باز بیاین حالا که وقتشه
میبینیم راهو؛ میشه مال ما

توی آخرین لحظه؛ پایان راه
خدا حرف ما رو دوباره شنید
چقد این قشنگه که از زیر خط
خدا دوستت دارمِ ما رو دید

(نازگل )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1402

    درود

    شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام تسلیت باد🖤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا