🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اردیبهشت

(ثبت: 1048) فروردین 2, 1395 
اردیبهشت

گل های سرخ خانه دوست دارند

آمدن اردیبهشت را

از پشت پیچ نازک فروردین

آن سان  که دوست دارم آمدنت را

از پشت پیچ  خلوت کوچه

نادر ابراهیمیان مجموعه سروهای شیراز