🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ازکنارم یواشکی نگذر.؟

(ثبت: 266567) دی 9, 1402 

 

از کنارم یواشکی نگذر
دامنت را به آه من مسپار

اشکهای مرا ندیده مگیر
شانه ات را برای من بگذار

من گرفتار هرم دستهاتم
دست رد را ز سینه ام بردار

عاشقانه نگاه کن گاهی
کم مرا مثل خویشتن پندار

چشمها همپیاله بغض اند
با تو هستم ؟ نه با در و دیوار

سینه ام شوره زار حسرت شد
حسرتت بر اسارتم دلدار

زخم ناسور عشقت آبم کرد
انتطارت فراتر از آوار

آه سردم ته گلو ماسید؟
از تلاش نفس شدم بیزار

شاید این قصه زود ته برسد
و بماند به آخرت دیدار .؟

 

پیرنظر (سلیم)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

  2. سلام و درود

    دلتنگتان هستم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا