🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از آه بنویسم

(ثبت: 241479) شهریور 12, 1400 

 

از دل بی پناه بنویسم (؟)
شهر… بی تکیه گاه بنویسم (؟)
به کدامین نگاه بنویسم (؟)
از کدامین گناه بنویسم (؟)
آه! تا کی از آه بنویسم؟
گل سرخ (!)

شعر پیشرو
گونه ی سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 12, 1400

    سلام
    زیبا سروده اید
    قلم تان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا