🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از خود گذشتم

(ثبت: 209165) فروردین 8, 1398 

مرا دشمن فقط خود بود و خود بود
خودم را دیدم و از خود گذشتم

۷ فروردین ۱۳۹۸

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 9, 1398

    درودها استاد مهربانم
    دلتون بی غم باشه
    زیباست ❤️🌸

    • طارق خراسانی

      فروردین 9, 1398

      سلام بر نور چشمم

      سال نو مبارک

      چقدر دلتنگتان بودم
      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا شاد و سربلند باشی
      🌿🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا