🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از صدات

(ثبت: 252977) آذر 3, 1401 

 

قایقی فتنه گرد کارون است

بال هایی شکار افسون است

موج هم در هوای بیدل شب

گاه و بی گاه بر شبیخون است

گفته بودم؟

خاطرم از صدات مجنون است

باز کی می شود صِدام کنی؟

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 3, 1401

    درود بر شما استاد رضاپور گرانقدر

    سپاس از انتشار این اثر پاک ، سروش زیبا

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    💐💐💐🌿🙏🙏👏👏👏❤️🌹

    • سلام و درود و سپاس تان جناب دکتر مهدی پور گرانقدر

      در پناه مهر، بهترین ها نصیب تان
      🌿💐💐💐🌿🙏🙏🙏🙏🙏❤️🌹🌿

  2. درود بر شما
    🌹🌹🌹🌹

  3. فریبا نوری

    آذر 3, 1401

    درود جناب رضاپور گرانقدر
    اثر زیبایی است
    🌷🍃🌷

    • درود و سپاس تان سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌿🌷🍃🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا