🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از یک نگاه ساده،دوتا دست…زندگی

(ثبت: 6853) مهر 22, 1397 

از یک نگاه ساده،دو تا دست…زندگی…

 جامانده غم،به خاطره پیوست زندگی

در لا به لای کش مکش کودکانه مان

دیوانه شد،و بار سفر بست… زندگی

خوردیم باده تا سرِخوش زندگی کنیم 

یکبار هم نشد الکی مست،زندگی

در شهر مرده ها ی هوس باز مانده ام

چیزی به نام عشق مگر هست؟ زندگی

ما در کنار هم به تفاهم نمی رسیم

اما شبِ بدون تو مرگ است زندگی

#محمد_جواد_منوچهری