🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استعمار

(ثبت: 4240) خرداد 21, 1396 
استعمار

بسمه تعالی

کس نداند رنج پنهان پشت استثمار ها
ظلم بی اندازه در مبنای استکبار ها

غارت و کشور گشایی ها دگر مقصود نیست
دین و فرهنگ است در تاراج استعمار ها

سال ها در جبهه ها جان داده،از حالا به بعد
در صف فرهنگ باید باشد این ایثار ها

در زمان ما بصیرت رمز پیروزی شده
چشم بینا بایدت در بازی کفتار ها

روبهان گاهی به میدان شکل آهو میشوند
انگلیسی بود جنس بعضی از دستار ها

ح.ع(حامی)

پ.ن: “دستار انگلیسی” در این شعر اشاره به شخص یا گروه خاصی ندارد و به صورت کلی مطرح شده، لذا نسبت دادن آن به شخصی خاص خلاف مقصود این حقیر(شاعر) و از مصادیق تحریف معنوی اثر است!

Http://t.me/khod313nevis

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدجواد منوچهری

    خرداد 21, 1396

    درود بسیار عالی

    شاعریتان مستدام

    • حامد علی بیگی

      خرداد 21, 1396

      ممنون از لطفتون جناب منوچهری عزیز

      دلم برای اشعار زیبای شما تنگ شده

  2. جواد مهدی پور

    خرداد 23, 1396

    از اشعار ارزشی و زیبایتان بهره مند شدم

    درود و سلام و بر شما

    عالی سرودید

    زنده باشید

    • حامد علی بیگی

      خرداد 23, 1396

      و علیکم السلام

      ممنون از لطف شما جناب مهدی پور عزیز

      سلامت و تندرست باشید

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 23, 1396

    درود بر شما

    حق یارتان

  4. طارق خراسانی

    خرداد 23, 1396

    سلام ودرود

    نه تنها دستارها که گاهی زیر ریش های برخی  را کنار بزنیم  اثری از انگلیس حرام زاده دیده می شود .

    هر کس در مقابل ولایت قد علم کند  و به مخالفت بپردازد شک نباید کرد که او  از عوامل استکبار جهلنی ست.

    شعری نغز و انقلابی  و هوشمندانه  است

    آفررررین

    در پناه خدا شاد زی

    • حامد علی بیگی

      خرداد 23, 1396

      سلام و درود بر پدر عزیز و مهربان

      بله صد البته که خیلی از ریش ها بی ریشه است و زیرشان آثار انگلیس به چشم میخورد

      ممنون از لطف همیشگیتان به این حقیر و مطالعه اشعارم

      سعادتمند و پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا