🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استقبال گرم ؟

(ثبت: 236647) اسفند 8, 1399 
استقبال گرم ؟

 

آشنا با هر که هستی زودتر بیگانه شو…
مردم از بیگانه استقبال گرمی می کنند
……..
علی_رفیعی_وردنجانی
۱۳۹۹/۱۲/۰۷

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 8, 1399

    💐🌹🏵🌷🌸🌺🌻

  2. SHOKUFE

    اردیبهشت 31, 1400

    عالیییییییییییی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا