🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک شوق

(ثبت: 260171) خرداد 4, 1402 

 

ببین که هنوز حلقه ست اشک در چشمانم

ببین که هنوز جاری نیست

ببین که هنوز به امیدِ ، امید نشسته

ببین که هنوز چشم به راهست

ببین که هنوز مانده اشک شوق باشد یا غم

ببین که هنوز ذره ای تاب در دل مانده

ببین که هنوز بی تابم

ببین که هنوز خدا هست

ببین که هنوز امید ، شوق ، غم …بنامش در جریانست

ببین که هنوز قصه به آخر نرسیده

ببین که هنوز …

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا