🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اطلسی ها

(ثبت: 210328) خرداد 9, 1398 

چه خوش است غرقه بودن به خیال اطلسی ها
شب و روز دل ســــپردن به وصال اطلسی ها

چه خوش است در بیابان هوس نشاط و مستی
لب تشــــنه ره بـریـــدن بـه زلال اطلسی ها

ز دیــار و خـار عـزلت دل و دیــده را بریــدن
لب چشـمه سـار دیـدن خط وخال اطلسی ها

بنِگر شـــکوفه ســــرزد زِ دل کویــر و بنــگر
که چهــا میســر آیــد ز محـــال اطلسی ها

چه خوش است در خزان گل و بوسه و تبسـم
دل و جــان رضــا نـدادن به زوال اطلسی ها

دل من گرفتـــه از غم زِ فــراق بــاغ و بسـتان
خوش به روزگار سرو وخوش به حال اطلسی ها

مریم محبوب

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 9, 1398

    سلام و درود خانم محبوب

    بنِگر شـــکوفه ســــرزد زِ دل کویــر و بنــگر
    که چهــا میســر آیــد ز محـــال اطلسی ها

    زیباست …

    زیبا سروده اید…

    🌿🌷🌸🌸🌸🌷🌿

    • مریم محبوب

      خرداد 11, 1398

      درودها استاد بایبوردی گرامی 🌷

      سپاس از حضور پر مهرتان🌷

      🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

  2. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1398

    سلام و درود به دختر شاعرم
    غزلی زیبا و گرم سروده اید
    عالی ست
    ولی در دو مصرع فکر می کنم جیزی موقع تایپ از قلم افتاده باشد .

    چه خوش است در //خزانی// گل و بوسه و تبسم

    و در مصرع آخر هم باید خودتان بررسی بفرمایید

    حیف از این غزال زیبای غزل که بدون‌نوازش رها شود ..

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • مریم محبوب

      خرداد 11, 1398

      سلام وعرض ادب و احترام محضر استاد گرانمایه جناب طارقی عزیز🌷

      از حضور پیوسته و پر مهر شما سپاسگزارم 🌷

      🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

  3. زانا کوردستانی

    خرداد 9, 1398

    درودتان مریم بانوی محبوب

    احسنت و دستمریزاد

    موفق و موید باشید

    🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸

    👏👏👏👏👏👏👏👏

    • مریم محبوب

      خرداد 11, 1398

      درودها جناب فلاحی عزیز و بزرگوار🌷

      سپاس از حضور پر مهرتان🌷

      🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿🌷🌿

  4. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1398

    با سلام و درود مجدد
    و با پوزش از اینکه خزان را با کسره نون نخوانده بودم .
    در پناه خدا شاد زی 🌺

    • مریم محبوب

      خرداد 11, 1398

      🌷🌸🌸🌸🌷

      بزرگوارید🌷

      🌷🌸🌸🌸🌷

  5. بسیار زیبا و دلنشین احسنت

    • مریم محبوب

      تیر 5, 1398

      سپاس از حضور پرمهر و ارزنده شما🌷

      🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا