🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسانه مریم

(ثبت: 918) اسفند 11, 1394 

تو ای شکوفه مریم ، فسانه خواهی شد

شبانه های مرا،  بهانه خواهی شد

به خواهش شبنم ، در امتداد سحر

ز باور اشکم، ترانه خواهی شد