🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امروز

(ثبت: 959) اسفند 17, 1394 

امروز جان خسته ام،

پیکر نسوز آب را

مثل درک من از آتش ،

می جوشاند…

و خورشید در لطافت نسیم پاییزی

چیزی دریغ می کند

بر مژگانم.

وقتی سکوت زخم آلودت،

می شکند در حنجره های فریاد قرنهای من

پیکر نسوز آب،

مثل درک تو از خورشید، ملتهب  می شود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا