🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر

(ثبت: 928) اسفند 12, 1394 

 

براي آب شدن ،

             فاصله،

             کوتاه .

براي زندگي،

حوصله ،

              باريک.

براي هستي ،

هجوم خطرها.

اسير تقدير ، فروغ مهتاب.