🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقلیم نگاهت

(ثبت: 260514) خرداد 12, 1402 

 

آن سوی اقلیم نگاهت
طبیعت بکری است
که بر شاخسار کنارها
بلبلان عشق را زمزمه می کنند
با هر پلک زدن
کبک ها از چشمه چشمانت آب می خورند
و هر لبخند
نفسهایت عطر چَویل را می پراکند

و من
مثل ابری
بر دشت پر گل تو
عاشقانه می بارم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    خرداد 12, 1402

    درودتان
    و
    موفق باشید.
    زیبابوددوست گرامی‌.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا