🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الاغ آسیابان

(ثبت: 241523) شهریور 10, 1400 

 

خروس در کوچه ها بی خواب
نعل اسب کدخدا گم شده!
بوسه شهر بر بال کبوتر به رسم خداحافظی
صدای زنگوله کاروان
الاغ آسیابان را
به آرزوهای دور می رساند
به سواری یک شاه و شاهزاده
تا به بلندای تفکر چشمانش خطر را حس کرده باشد
و سگهایی که ارتفاع شتر را
به اندازه خود می کشاند
چه زیبا رقص کبوتر!
و زیباتر دوستی الاغ و کبوتر
و بره ی رها شده در کوهستان
آشنا به پیچ و خم ها
دنبال راهبری الاغ تا کاروان شگفتی

۹۸/۱۱/۴

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 10, 1400

    🌹🌹🌹

    • مسعود آزادبخت

      شهریور 10, 1400

      سلام جناب رضاپور ادیب
      سپاسگزارم
      🌹🌹🌹

  2. علیرضا خوشرو

    شهریور 11, 1400

    سلام..

    بسیار زیبا

    درود بر شما

    👏🌺🌷

    • مسعود آزادبخت

      شهریور 11, 1400

      سلام و احترام جناب خوشرو ادیب
      سپاسگزارم از حضور و نظر مسرت بخشتان
      🌺🌺🌺

  3. کبری محمدی

    شهریور 12, 1400

    سلام
    قلم زیبانویس تان تواناتر
    برقرار باشید به مهر یزدان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مسعود آزادبخت

      شهریور 13, 1400

      سلام و احترام گرانمهربانو محمدی ادیب
      سپاسگزارم از حضور مسرت بخشتان
      مانا باشید به مهر
      🌷🌷🌷

  4. سلام و درود
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مسعود آزادبخت

      آبان 20, 1400

      سلام و احترام دوست گرامی
      روح استاد قرین رحمت باشد
      سپاسگزار حضورتان هستم
      🌹🌹🌹

  5. اسماعیل علیخانی

    آبان 20, 1400

    سلام بر شما🌺

    • مسعود آزادبخت

      آبان 20, 1400

      سلام و احترام
      سپاسگزارم از حصورتان
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا