🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علیرضا خوشرو
تاریخ تولد: 1400/05/01
جنسیت: مرد
شهر: البرز
بیوگرافی:
آخرین اشعار علیرضا خوشرو

دختر خورشید

علیرضا خوشرو 10 فروردین 1403

 

من ماندم و دردای بعد از تو

چهارپاره

خوانش: 39

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

بی تفاوت بودنت

علیرضا خوشرو 04 آبان 1402

 

دوریـت از یکــ طرف هر لحظه آبــم می کند

غزل

خوانش: 145

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

نقطــه ی پــایــان

علیرضا خوشرو 10 آبان 1401

 

ســـلام ای عشـــقِ ممنوعه، عـزیزِ در دلم پنهــان

غزل

خوانش: 163

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

دنیــــــایِ فرزانــــه

علیرضا خوشرو 07 مهر 1401

 

سلام ای نـــازنین دلــــدارِ دیـــروزیِ نــامردم

چهارپاره

خوانش: 137

سپاس: 1

تعداد نظر: 8

شَــــــــب بارانـــــــی

علیرضا خوشرو 31 مرداد 1401

 

چون زلـف تو در بادم، در اوج پریشـــانی

غزل

خوانش: 229

سپاس: 4

تعداد نظر: 10