🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مالیخولیای سرنوشت

(ثبت: 265980) آذر 8, 1402 

 

شک میکنم

به استقلالِ حیوانی که در بیخ يک جاده

تمام شهر را زبان خواهد زد،

انگار روزی سراغ خرگوش

ترديدی بر شکار ستیز خواهد شد!

تا پرسش يک اجبار

انباشتگی میل های دروغ را به يک عادت

سرگرم اجتماعی که به آسانی میشکند

در تناسب برگهای فروپاشیده ی يک جنگل

درگیر حرفها برای احساس

به تفاوت تنهايی

تاريخ در چهار ستون بلرزد،

دوباره پیش پای نفرين،خروسی را خواب گرفت!

چه کسی از بافتنی های پیرزن

بازاری را در التهاب گرم خواهد کرد؟

انگار هیچ تولیدی وحشت پوست را احساس نخواهد کرد!

مثل يک صف

در رديفی از اندوه تماشاگران

به کلاغی که نسبت ناروای يک لبخند را

از چشمان سمی يک حیوان میدزدد

به درون مالیخولیای سرنوشت فرود خواهم آورد!

تا تلاش های بیماری برای تزريق

به يک اجازه تهیدست نشود.

 

مسعود آزادبخت /کتاب بخت واژه ها صفحه ی ۹۰

 

 

 

نظرها
  1. درود
    🙏💐🌿🍃

    • مسعود آزادبخت

      آذر 9, 1402

      سلام و احترام استادبانو خیاط پیشه
      سپاسگزارم از لطفتان🙏🙏🙏

  2. درود
    🙏💐🌿🍃

  3. برهان جاوید

    آذر 8, 1402

    درود بر شما
    زیباست و فاخر و ارزشمند
    🌺🌺🌺👏

    • مسعود آزادبخت

      آذر 9, 1402

      سلام و احترام ادیب گرانقدر
      سپاسگزارم از حضور و نظر لطفتان
      سبز باشید وماندگار
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا