🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الهه ی شب

(ثبت: 249542) مرداد 4, 1401 

 

کلمات را
در دل خاک خواهم کاشت
و با شبنم اشک آبیاری خواهم کرد
بکرترین شعر خواهد روئید
شعری که به روشنی روز خواهد بود
و مثل شاخه گلی
به الهه ی شب هدیه می کنم