🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الگوی من

(ثبت: 231160) شهریور 11, 1399 

 

تو هستی بهترین الگوی دینم

فدایی ات منم ای نازنینم

به فریادم برس سالار خوبان

درین ساعت که من عاشق ترینم

اسماعیل خانه گیر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 11, 1399

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    اجرتون با حضرت دوست🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا