🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امواج آب

(ثبت: 214570) شهریور 16, 1398 

شعر اول پریسکه

گریه های کودک

برای آب نبود

علی اصغر می خواست

مدافع حرم باشد

……………..

صدای گریه های کودک

در امواج آب

پنهان می شود

تاپدر

شرمنده ی لب های

ترک خورده

علی اصغر نشود…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 16, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما
    لذت بردم
    زلال و روان
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • هادی بیابانی

      شهریور 25, 1398

      سلام دوست گرامی
      ممنون از لطف و محبت شما 🙏🙏🌹💙

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا