🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انار

(ثبت: 262114) مرداد 9, 1402 
انار

 

چند انار مانده تا پاییز
که در فصل سکوت
تر ک برمی دارد لب هایم

 

#شیدا_شهبازی
#سه گانی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی محمدی

    مرداد 9, 1402

    درود

    بسیار عالی است

    زهازه

    • شیدا شهبازی

      مرداد 11, 1402

      ممنونم از شما و نگاه لطیف تان 🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا