🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار(تقدیم به شهیدان ایران)

(ثبت: 418) دی 2, 1394 
انتظار(تقدیم به شهیدان ایران)

شب وروزکنارپنجره/مادرش فقط چشم انتظاره

مادرش یه آرزوداره/آرزوش چشم دیداره

تنهادلخوشیش لباسشه/که فقط عطرشوبه مشام بکشه

هرروزدم کوچه میشینه/میشینه بلکه پسرشوببینه

باعکساش خاطره داره/اماباخودش فاصله داره

روزرفت وغروب اومد/پسرش هنوزهم نیومد

پسری که ۸سال بامادر دوره/مادرقصه داره اما…مجبوره

مادر باانتظارپسرش میمیره/ازخودش واززندگی دلگیره

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. مينا امينی

    دی 7, 1394

    درود دوست عزیز

    قالب این متن ،ترانه ست

    که اگر کار به وزنش نداشته باشیم و براساس ملودی نوشته شده باشه شاهده یک کار سنگین هستیم…چیزی که من تو این متن می بینم اجبار قافیه ست..یعنی به اجبار قافیه ها تو مصرع ها نشستن…

    مثال

    روزرفت وغروب اومد/پسرش هنوزهم نیومد

    بااین حال خوشحالم ازینکه یک سروده ی دفاع مقدسی خوندم…

    و برای بهتر شدن این کار سعی کنید چند بار با صدای بلند بخونیدش و اینجور هرجا که سکته داره کار رو اصلاح کنید…و یادتون نره قافیه خود به خود خودش میاد…

    منتظر کارای جدیدتون هستم

    مانا باشید و موفق

نظرها
  1. سلام جناب ابراهیم پور

    خیرمقدم……………………………………………..

  2. سوگند صفا

    دی 3, 1394

    سلام و خیر مقدم

    افرین…

    موفق باشین

  3. سلام و درود بر شما

    سروده ی زیبایی بود.

    ب شعرپاک خوش اومدین

    مقدمتـان گلـــــــــــــــــباران

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا