🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب

(ثبت: 473) دی 11, 1394 

امشب فرقی بااون شب نداره/امشب داره بارون میباره

شبی که برام دلگیره/داره ازپیشم میره

اشک خونی میادچشات/خیلی عوض شده نگات

امشبم دوباره شدم سربار/داری میری،به امیددیدار

دلم پرازاحساس شده/به خاطرت خیلی حساس شده

شایدبرگشتنت دیرباشه/شایدم صورتم پیرباشه

امشب ازم دورشدی/بهونه داری که مجبورشدی

امشب بدشانسی بامنه/بدترازدلگیربودنه

دلگیرم ازتو،برگرد/آخه قلبم که گناهی نکرد

رفتی وحالاشدم بی یار/دلم خوابه وچشام بیدار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 12, 1394

    سلام و درود

    ترانه زیبایی ست

    موفق باشید

    در پناه خدا………………………………………………………..

  2.   درود موفق و موید باشی  بسرایی شکوفا

  3. زهره خسروی

    دی 12, 1394

  4. با سلام

    بسیار زیبا

  5. نگار حسن زاده

    دی 12, 1394

  6. سوگند صفا

    دی 12, 1394

    سلام و درود
    موفق باشین

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا