🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهدی ابراهیم پور

من عاشقتم وتوهم هستی/همیشه باعطرتنم مستی

زندگی باتومعنی عشق میده/وقتی هستی،دنیام باتوسفیده

ترانه

خوانش: 608

سپاس: 5

امشب فرقی بااون شب نداره/امشب داره بارون میباره

شبی که برام دلگیره/داره ازپیشم میره

ترانه

خوانش: 532

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

اولین باری که نگات کردم/دلموشیفته چشات کردم

زندگیم باتو جذاب شد/دلم باتودورازعذاب شد

ترانه

خوانش: 677

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

داری میری وتوروصداکردم/چشای نیمه جونت رونگاه کردم

توکه باخوشحالی ازپیشم رفتی/تازه فهمیدم که چقدربی معرفتی

ترانه

خوانش: 545

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

شب تاصبح ازفکرت بیدارم،صبح تاشب برات چشم انتظارم

رفتی وهنوزبرنگشتی،برای اومدنت دل بیقرارم

دوبیتی

خوانش: 584

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

شب وروزکنارپنجره/مادرش فقط چشم انتظاره

مادرش یه آرزوداره/آرزوش چشم دیداره

دوبیتی

خوانش: 598

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1