🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی قرارم

(ثبت: 425) دی 3, 1394 
بی قرارم

شب تاصبح ازفکرت بیدارم،صبح تاشب برات چشم انتظارم

رفتی وهنوزبرنگشتی،برای اومدنت دل بیقرارم

صورت ماهت عاشق ترم میکنه،صدای صافت وابسته ترم میکنه

دلتنگ توام کجایی بی معرفت!؟،میونمون دوریه…همین فقط؟

فقط روبه روی عکست میشینم،می بینمت وفقط گریه میکنم

رفتی ومن همش بیقرارم،برای اومدنت هنوزم امیدوارم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 4, 1394

    سلام اقای ابراهیم پور

    خواندم تا ته اما یک سوال؟

    ترانه تون وزن نداره؟

  2. درود بر شما

    خوش آمدید

  3. سلام بر جناب ابراهیم پور

    از حضورگرمتان  در وبسایت شعر پاک قدردانی می کنم و خواننده ی اشعار زیبای تان هستم.

    در پناه خدا شاد زی……………………..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا