🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انزوا

(ثبت: 238448) اردیبهشت 8, 1400 

 

به انزوای پروانه در پیله محتاجم
نیاز م
به انحصار دانه
در تاریک زمین
به فراموشی های ممتد
ماهی های قرمز
به اضمحلال حوادث
در خاطرات جلبک
بی حد است
کاش،
پزشکی
برایم
آلزایمر تجویز می کرد
تا
آسوده می شدم
از خاطرات
دردناک

در عمیق ذهن های خفته
از خودخواهی بی حد آدم ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 8, 1400

    🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا