🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اهل شهر بهارنارنج ام

(ثبت: 235654) بهمن 13, 1399 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

اُنس دارم به نغمه ی باران
مثل مِه، مثل رود، مثل نسیم
مثل دریا و دشت و کوهستان
اهل شهر بهارنارنج ام.

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 13, 1399

    سلام و درود
    بسیار زیباست درودتان باد
    🌼🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا