🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایستادگی

(ثبت: 233107) آبان 12, 1399 
ایستادگی

 

تاریخ

غرامت های معوقه
را پرداخت نخواهد کرد

شب

وسعت تنهایی
مرا
به دیوار های خط خطی
گوشزد کرد

میراث کلاغ
قیل و قال است

میراث من پنجره ای
رو به گنج نامه

من
ایستادگی را
از انسان های غارنشین
به ارث برده ام

آنگاه که در سقف غارها
گاوان
در حال چرا بودند

و نی لبک های چوبی
فقط
ماران را به رقص
وا می داشت!

با تشکر
دانیال فریادی

با نقد خويش راه گشا باشيم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    آبان 12, 1399

    درود
    این سروده در جمال اجمال رفته در “ایجاز ”
    خوب
    و با محتوای قابل فهم وتقریبا بی حشو وزوواید
    در انسجام روان به پایان خود در فراز هایی از مضامین نغز
    و
    باش تاهنوز صبح دولتت بدمد
    با ارادت

نظرها
  1. دانیال فریادی

    آبان 12, 1399

    تاریخ
    غرامت های معوقه
    را پرداخت نخواهد
    کرد

    با سلام به استایتد محترم
    کلمه کرد در انتهای این قسمت شعر پتک شده بود🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️

  2. اکبر رشنو

    آبان 12, 1399

    سلام
    شعرتونو همرا ه بانقد گذاشتم توگردون
    نقد وتحلیل شعر
    🌺💐🍃

  3. دانیال فریادی

    آبان 12, 1399

    سلام

    ممنون استاد گرامی

    سپاس از رحمات بی دریع استاد ار جمند🌹🌹🌹🌹🌹

    🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا